Najczęściej zadawane pytania. 

W jaki sposób przygotowujecie wsad do waszych wyrobów?

Naszym celem jest osiągniecie pełnej sterylności i jak najlepszej sprężystości puchu i pierza. Rzecz pierwsza, to sortowanie. Oddzielamy duże pióra od mniejszych lub w przypadku puchu - izolujemy pierze od puchu. Następnie puch lub pierze są prane wodnie. Następuje oczyszczenie i usunięcie cząstek nie nadających się do użytku. Kolejny krok, to suszenie w wysokiej temperaturze (120 stopni). Dzięki temy wsad jest sterylny, a puch otwiera się, i uzyskuje znakomitą sprężystość. Ostatni etap to odpylanie, więc mechaniczne usunięcie ewentualnego kurzu. Efekt? Czysty, sprężysty i antyalergiczny wsad.

Na czym polega zasadnicza różnica w rodzajach wsadu, który używacie?

Przede wszystkim wsad dzielimy na gęsi i kaczy. Rozróżniamy też, podział kolorystyczny na biały i szary. Ponad to zwracamy uwagę na zawartość puchu i pierza w mieszance oraz pochodzenie. Rodzaj użytego wsadu można znależć w opisie właściwości produktu. Oto przykłady użytego wsadu w odpowiedniej kategorii:

Puch 100% gęś biała - kołdra  Standard, VIP, Royal, poduszka VIP, Batystowa, Royal

Puch 25% (75% drobne piórka) gęś biała - poduszka Standard

Puch 70%(30% drobne piórka) kaczka biała - kołdra Tradycyjna

Puch 60%(40% drobne piórka) gęś szara - kołdra i poduszka Silver

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na temat kolejnych kroków zamówienia skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod numer 603-366-262.

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie puchpol.pl?

Dokonując zakupu na puchpol.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych (karta kredytowa/Visa, Mastercard, DotPay, PayPal) albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak. Płatność przy odbiorze jest możliwa ia koszt przesyłki wynosi 25zł. 

Jak długo trwa realizacja zamówień lub usługi renowacji?

Wszystkie gotowe wyroby w ofercie naszego sklepu internetowego są dostępne od ręki. Niekiedy na czas realizacji zamówienia wpływa oczekiwanie na zaksięgowanie przelewu lub wielkość zamówienia. Kurier dostarcza przesyłkę następnego dnia po wysłaniu (w kraju) lub kika dni za granicę. Od momentu złożenia zamówienia do wysyłki zwykle mija od 2 do 4 dni. Usługa renowacji jest realizowana w ciągu 3 dni roboczych, plus ewentualny czas transportu. Jesienią i zimą okres ten może znacznie się wydłużyć :)

Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania paczki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.